pomoc..jsem začátečník!:o)
pomoc..jsem začátečník!:o)
Poomoc...chtěla bych si pořídit činčilku..ale vůbec netuším jaký jsou ideální míry klece! Misku s pískem máte v kleci nebo mimo? :roll: :roll:
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Já mám kles na výšku 120cm,širokou100cm a hloubka60cm.Písek jim dávám večer,protože když jim ho nechám tak v něm dělaj lotroviny a nekoupou se.Večer je pustím ven a už pádí do písku to tam nalezou všechny najednou je sranda. :lol:
-
- Stříbrný uživatel
- Místo/Bydliště: Povazska Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
misku s pieskom mame mimo pretoze oni tam čuraju a znecistia ho idealne rozmery su 100cm vyska, hlbka 50cm a sirka 80cm ale cim vacsia tym lepsia a aku chces farbu
-
- Stříbrný uživatel
- Místo/Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Když se podíváš do starších témat, tak tam všechno potřebné najdeš.. :wink:
Ohledně misky s pískem jsou různé názory.. někdo ji má celou dobu v kleci, jiní ji dávají do klece jednou za dva dny.. Já jim ho tam nechávám teď i přes den, protože se v něm chladí..
a co se týče rozměrů.. čím větší tím lepší.. :lol: Hlavně aby to byla několika patrová klec.. Opravdu doporučuji si pročíst starší příspěvky.. je tam spousta inspirujících věcí..
Ohledně misky s pískem jsou různé názory.. někdo ji má celou dobu v kleci, jiní ji dávají do klece jednou za dva dny.. Já jim ho tam nechávám teď i přes den, protože se v něm chladí..
a co se týče rozměrů.. čím větší tím lepší.. :lol: Hlavně aby to byla několika patrová klec.. Opravdu doporučuji si pročíst starší příspěvky.. je tam spousta inspirujících věcí..
-
- Stříbrný uživatel
- Místo/Bydliště: Povazska Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
suhlasim potom sa na ten piesok viac tesia
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Pečky
- Kontaktovat uživatele:
Někdy jim ho schovám a to pak lítaj po pokoji a hledaj.Jak ho najdou tak jsou v něm.
-
- Bronzový uživatel
- Místo/Bydliště: Jižní čechy
Re: pomoc..jsem začátečník!:o)