pomoc..jsem začátečník!:o)

Diskuze o bydlení, venčení a klecích.

Fórum je deaktivované. Toto je pouze archív. Dotazy pokládejte zde.

Host

pomoc..jsem začátečník!:o)

Příspěvekod Host » Ne Črc 29, 2007 12:40

Poomoc...chtěla bych si pořídit činčilku..ale vůbec netuším jaký jsou ideální míry klece! Misku s pískem máte v kleci nebo mimo? :roll: :roll:

Disable adblock

ajtik
Zlatý uživatel
Zlatý uživatel
Místo/Bydliště: Pečky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ajtik » Ne Črc 29, 2007 12:44

Já mám kles na výšku 120cm,širokou100cm a hloubka60cm.Písek jim dávám večer,protože když jim ho nechám tak v něm dělaj lotroviny a nekoupou se.Večer je pustím ven a už pádí do písku to tam nalezou všechny najednou je sranda. :lol:

KAKTUS1010
Stříbrný uživatel
Stříbrný uživatel
Místo/Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod KAKTUS1010 » Ne Črc 29, 2007 12:45

misku s pieskom mame mimo pretoze oni tam čuraju a znecistia ho idealne rozmery su 100cm vyska, hlbka 50cm a sirka 80cm ale cim vacsia tym lepsia a aku chces farbu

Denča Bártková
Stříbrný uživatel
Stříbrný uživatel
Místo/Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Denča Bártková » Ne Črc 29, 2007 12:45

Když se podíváš do starších témat, tak tam všechno potřebné najdeš.. :wink:

Ohledně misky s pískem jsou různé názory.. někdo ji má celou dobu v kleci, jiní ji dávají do klece jednou za dva dny.. Já jim ho tam nechávám teď i přes den, protože se v něm chladí..

a co se týče rozměrů.. čím větší tím lepší.. :lol: Hlavně aby to byla několika patrová klec.. Opravdu doporučuji si pročíst starší příspěvky.. je tam spousta inspirujících věcí..

Disable adblock

KAKTUS1010
Stříbrný uživatel
Stříbrný uživatel
Místo/Bydliště: Povazska Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod KAKTUS1010 » Ne Črc 29, 2007 12:47

suhlasim potom sa na ten piesok viac tesia

ajtik
Zlatý uživatel
Zlatý uživatel
Místo/Bydliště: Pečky
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ajtik » Ne Črc 29, 2007 12:49