Chovná stanice v Havířově!

Vložili jste do své fotogalerie nové fotky a chcete se o ně podělit i prostřednictvím diskuze?

Fórum je deaktivované. Toto je pouze archív. Dotazy pokládejte zde.

Reznatko
Bronzový uživatel
Bronzový uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: Po Lis 14, 2011 23:17

Chovná stanice v Havířově!

Příspěvekod Reznatko » Pá Lis 25, 2011 20:49

Zdravím,
rozhodl jsem se založit chovnou stanici činčil v Havířově a vzhledem k tomu, že jsem v tomto oboru začátečník, tak bych zde chtěl vkládat fotky mých činčilek a od Vás bych chtěl vidět jestli vypadají kvalitně a dobře. Vím, že fotky zkreslují, ale přesto jde z nich něco usoudit. :)

Začal bych dvěma činčilkama,které si dovezu domů příští týden. Samička je Extra Dark Ebony AVC a sameček Dark Ebony. Majitelka mi je prodává z důvodu toho, že se z rodinného baráku přestěhovali do bytu a nemají, kde činčilky mít.

Na první fotce je samička Extra Dark Ebony AVC narozená 6.3.2010 a s váhou okolo 580g.
Obrázek


Na druhé fotce je sameček narozený 16.7.2011 s porodní váhou 49g. Jeho matka je mutace EDE 660g a otec Homo beige 600g.
Obrázek



Naštěstí spolu nejsou příbuzní takže z nich můžu do budoucna vytvořit chovný pár. Líbí se Vám činčilky?

Disable adblock

Avatar uživatele
minlub
MODERÁTOR
MODERÁTOR
Příspěvky: 6933
Registrován: Po Dub 20, 2009 22:05
Místo/Bydliště: okr. Český Krumlov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod minlub » Pá Lis 25, 2011 20:59

První činčilka je z naší CHS a má violet gen, takže EDE AVC, u druhé mi nesedí rodiče, z těch co píšeš nevznikne mutace Medium Ebony, což sameček podle fotky je.

Reznatko
Bronzový uživatel
Bronzový uživatel
Příspěvky: 112
Registrován: Po Lis 14, 2011 23:17

Příspěvekod Reznatko » Pá Lis 25, 2011 21:18