ZUBY

Je vaše činčila nemocná? Hledáte správného veterináře?

Fórum je deaktivované. Toto je pouze archív. Dotazy pokládejte zde.

Monika71
Nový uživatel
Příspěvky: 10
Registrován: Út Led 23, 2007 13:42

ZUBY

Příspěvekod Monika71 » Stř Led 24, 2007 14:39

Ahoj Terezko. Mám doma malou "chlupatici" Bublinku. Nejsou jí ještě ani 3 roky a už s ní lítám po veterinách. Není to moje první činča, tak nejsem zase tak úplný začátečník :lol: .
Přečetla jsem si celou diskuzi o Ferďasovi a jeho loňských problémech se zubama. Jak se mu vede??? Podařilo se ho rozkrmit, uzdravit a přivést na původní váhu???

Bublinka nás taky dost zlobí. Nejprve problémy s očima - chronické záněty spojivek, nedříve v jednom, pak v druhém oku. To se po delším časovém úseku opakuje. Léčíme ji s pí doktorkou Chylíkovou antibiotikovou mastičkou a borovou vodou.
A loni, tak asi začátkem listopadu jsem si všimla, že nějak hodně a zvláštně pomlaskává, když něco snědla, tak si tak zvláštně protahovala tlamičku (nevím, jak to popsat). Měli jsme doma pěknou baculku a teď nemá ani 1/2 kila. Váha kolísá, ale zatím mi pod 400 g nespadla (aspoň podle naší kuchyňské váhy).
Stále se mi o ni stará pí doktorka Chylíková. Postupně jí dává injekce na podporu trávení a lepší funkci jater. Malá drží, ani nepípá, za což jsem ji obdivovala :P . Pí doktorka jí pokaždé prohlídne tlamičku takovým tím "svítícím kukátkem" a zatím na nic špatnýho nepřišla. Pokaždé jí prohmatá i bříško - a nic.