Oddělení miminek
-
- MODERÁTOR
- Místo/Bydliště: okr. Český Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
K odběru může být až po 2 měsících věku,do té doby by měl být u mamči.Ještě chvíli počkej ať pak nemá problémy.
-
- Nový uživatel
- Místo/Bydliště: Praha
To se omlouvám, jsem v tomhle nováček :] Někde na internetu jsem četla, že mrňata mohou pryč už od šesti, osmi týdnů, že záleží i na váze, která by měla být minimálně 250 gramů. Tenhle má na 285 (včera jsem ho vážila), navíc od mamči nesaje už pár týdnů.
Ale jestli to opravdu vadí, samozřejmě můžu ten týden dva počkat :)
Ale jestli to opravdu vadí, samozřejmě můžu ten týden dva počkat :)
-
- Vážený uživatel
- Místo/Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
lepší je odstavovat miminka v 8 týdnech.
-
- MODERÁTOR
- Kontaktovat uživatele:
sice má velkou váhu na svůj věk ale ty 2 měsíce jsou minimum aby se vše naučil a zvládl stres z odstavu a odloučení od mamči
-
- Stříbrný uživatel
- Místo/Bydliště: Metylovice
naši drobci mívali ve dvou měsících i třista a byli u maminy i deset týdnů.Protože se ještě dost učili jinak samečci se odstavovali v osmi týdnech aby se nestala nějaká neplecha.Tak ho raději nech ještě u maminy. :lol:
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Okr. Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Podle mě je 10 týdnů úplně nejlíp a oba klucí teď odcházeli do nových domů
skoro 400g. Myslím, že jsou prckové aspoň více odolnější - jak na převoz do nového domova, tak aklimatizaci v novém domově :wink:
skoro 400g. Myslím, že jsou prckové aspoň více odolnější - jak na převoz do nového domova, tak aklimatizaci v novém domově :wink:
-
- Vážený uživatel
- Kontaktovat uživatele:
Já odděluju samičky i samičky při váze 300 g a taky nejdříve v 10 týdnech. Dříve odděluju pouze, když je samička už moc unavena a když ji mimina terorizujou, ale ne dříve jak při váze 250 g.
-
- Bronzový uživatel
- Místo/Bydliště: Kostelec nad Labem
- Kontaktovat uživatele: