Cháním manžela (standart)
Cháním manžela (standart)
Mám činčilku sněhurku White a už má rok a půl a chtěl bych jí nechat spářit, aby měla mladé. Jsem z Dvora Králové nad Labem, ale studuji v Ostravě takže byl byhc rád za možnost páření v okolí těchto dvou měst ;) a nějaká ta informace čeho se vyvarovat by se taky hodila :lol:
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Trnava, SR
Tak to jsem strašně zvědav na reakce, tenhle způsob připouštění činčil tady valnej úspěch neslaví :roll:.
-
- Vážený uživatel
- Místo/Bydliště: Liberecký kraj
- Kontaktovat uživatele:
STYRO napsal:Tak to jsem strašně zvědav na reakce, tenhle způsob připouštění činčil tady valnej úspěch neslaví :roll:.
On je hlavně problém v tom, že to není šup šup a domů-chce to čas-třeba 14 dní tam samičku nechat a taky hodně záleží na tom, jak se budou snášet-když se budou rvát, tak stim nic neuděláme
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Žatec (Ústecký kraj)
- Kontaktovat uživatele:
činčila není pes. Trvá to dlouho, než si na sebe pár zvykne, taky se to nemusí hned na poprvý povést a taky pak trvá strašně dlouho, než se činčila dostane z toho, že jí někdo sebral kamaráda. A pokud jde o mláďata, tak o ta se starají oba rodiče.
Nic proti, ale pokud chcete mladý, samce si pořiďte na stálo... ale hlavně se seznamte se skutečnostmi, co s mladými, pokud onemocní, s problémy, které mohou vzniknout při porodu, nebo po něm. A taky je důležitý ta mláďata potom udat....
Toť má rada :wink:
Nic proti, ale pokud chcete mladý, samce si pořiďte na stálo... ale hlavně se seznamte se skutečnostmi, co s mladými, pokud onemocní, s problémy, které mohou vzniknout při porodu, nebo po něm. A taky je důležitý ta mláďata potom udat....
Toť má rada :wink:
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Oslo NORSKO!!!!!!!!
- Kontaktovat uživatele:
ja mam par co je spolu 2 roky a este z toho nieje ziaden potomok.Viem na 1000% ze obaja su plodni.
-
- Stříbrný uživatel
- Místo/Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele: