Cháním manžela (standart)

Vše co se týká březosti a odchovu miminek

Fórum je deaktivované. Toto je pouze archív. Dotazy pokládejte zde.

Girgen

Cháním manžela (standart)

Příspěvekod Girgen » Po Říj 16, 2006 16:09

Mám činčilku sněhurku White a už má rok a půl a chtěl bych jí nechat spářit, aby měla mladé. Jsem z Dvora Králové nad Labem, ale studuji v Ostravě takže byl byhc rád za možnost páření v okolí těchto dvou měst ;) a nějaká ta informace čeho se vyvarovat by se taky hodila :lol:

Disable adblock

Avatar uživatele
STYRO
Zlatý uživatel
Zlatý uživatel
Příspěvky: 2636
Registrován: Čt Bře 16, 2006 23:26
Místo/Bydliště: Trnava, SR

Příspěvekod STYRO » Po Říj 16, 2006 21:23

Tak to jsem strašně zvědav na reakce, tenhle způsob připouštění činčil tady valnej úspěch neslaví :roll:.

Avatar uživatele
martej
Vážený uživatel
Vážený uživatel
Příspěvky: 6838
Registrován: Po Črc 17, 2006 13:57
Místo/Bydliště: Liberecký kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod martej » Po Říj 16, 2006 22:00

STYRO napsal:Tak to jsem strašně zvědav na reakce, tenhle způsob připouštění činčil tady valnej úspěch neslaví :roll:.


On je hlavně problém v tom, že to není šup šup a domů-chce to čas-třeba 14 dní tam samičku nechat a taky hodně záleží na tom, jak se budou snášet-když se budou rvát, tak stim nic neuděláme

Avatar uživatele
camilla
Zlatý uživatel
Zlatý uživatel
Příspěvky: 1721
Registrován: Pá Srp 26, 2005 21:08
Místo/Bydliště: Žatec (Ústecký kraj)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod camilla » Út Říj 17, 2006 7:31

činčila není pes. Trvá to dlouho, než si na sebe pár zvykne, taky se to nemusí hned na poprvý povést a taky pak trvá strašně dlouho, než se činčila dostane z toho, že jí někdo sebral kamaráda. A pokud jde o mláďata, tak o ta se starají oba rodiče.