Otřesné zacházení

Diskuze o všem, co se týká činčil a nehodí se do kategorie strava, bydlení nebo nemoci a potíže.

Fórum je deaktivované. Toto je pouze archív. Dotazy pokládejte zde.

Edita
Nový uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: So Pro 18, 2010 19:25

Otřesné zacházení

Příspěvekod Edita » Čt Ún 14, 2013 16:57

Dobrý den,
chtěla bych se s vámi podělit o můj nepěkný zážitek a zároveň a také se zeptat na radu. Dnes jsem se byla čirou náhodou podívat ve zverimexu v nákupní galerii Vaňkovka v Brně. A uviděla jsem tam činčilku v otřesném stavu! Nejsem žádný odborník, jenom člověk co má tyto zvířátka velice rád. Sama doma jednu činčilku mám a snažím se o ni starat jak nejlépe umím. Činčilka ve zverimexu vypadala opravdu zanedbaně. Vypadalo to že má problém s tzv. "kozími zády", o jejím kožíšku ani nemluvím a dokonce na čumáčku a na břichu měla krev! Bylo mi jí strašně líto. Řekla jsem prodavačkám jestli o tom ví, a ony řekly, že se na ni potom podívají. Ale já osobně si nemyslím že to budou nějak řešit. A proto jsem se chtěla zeptat, jestli této činčilce nejde nějak pomoct? Někoho tam na ně poslat nebo něco takového, protože tohle se přece nedělá :(

Disable adblock

Avatar uživatele
Wulfina
Zlatý uživatel
Zlatý uživatel
Příspěvky: 4033
Registrován: Út Črc 13, 2010 10:26
Místo/Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Re: Otřesné zacházení

Příspěvekod Wulfina » Čt Ún 14, 2013 17:29

Lze... každý zverimex musí mít veterinární dohled... nebo napiš na Ligu ochránců zvířat...

Edita
Nový uživatel
Příspěvky: 15
Registrován: So Pro 18, 2010 19:25

Re: Otřesné zacházení

Příspěvekod Edita » Čt Ún 14, 2013 17:55

a to prosímtě udělám jak? nějak s tím nemám zkušenosti..

Avatar uživatele
tarja666
Zlatý uživatel
Zlatý uživatel
Příspěvky: 1519
Registrován: Čt Lis 11, 2010 13:31
Místo/Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Otřesné zacházení

Příspěvekod tarja666 » Čt Ún 14, 2013 18:40

Ahoj, to mě teda jejich přístup dost překvapuje :shock: