Klec
-
- Bronzový uživatel
- Místo/Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Klec
Chtěla jsem se jen zeptat, budeme zřejmě dělat nové klece, tak mě zajímá, jestli není nějaká výška klece pro činči nebezpečná, třeba pro malinký nebo tak...
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Moravskoslezský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Zvířátko si může ublíži už při pádu z 1 m, takže by klec měla být dimenzovaná tak aby činčila nespadna např. ze dvou metrů. Stačí udělat patro a rozmístit poličky, tak aby nepropadla z vrchu až dolů :wink:.
-
- Bronzový uživatel
- Místo/Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
oki=) děkuju=)
Akvárium
Dobrý den,
chtěl bych si pořídit činčilku. Jsem začátečník a několikrát jsem se zde dočetl, že není vhodné pro chov akvárium, ale nikde jsem se nedočetl z jakého důvodu. Pokud by bylo ve velikosti vhodné klece z pevného skla, včetně bezpečně zabudovaných pater, dvířek, dostatečného větrání atd? Může mi prosím někdo poradit.
Předem děkuji
chtěl bych si pořídit činčilku. Jsem začátečník a několikrát jsem se zde dočetl, že není vhodné pro chov akvárium, ale nikde jsem se nedočetl z jakého důvodu. Pokud by bylo ve velikosti vhodné klece z pevného skla, včetně bezpečně zabudovaných pater, dvířek, dostatečného větrání atd? Může mi prosím někdo poradit.
Předem děkuji
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Tak já mám pro činče tuto klec http://fotogalerie.cincila.com/displayi ... pos=3.Bydlí tam 2 a rozměry jsou (VxŠxH) 215x100x40.Myslím,že jsou celkem spokojený
-
- Zlatý uživatel
- Místo/Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
klec musí dobře větrat, pokud uvnitř stoupne vlhkost, činče to dělá problémy s kožíškem... Já sama používám akvárko, dole je tloušťka skla 5 vršek mám předek z 2 skla (nebo z 3?)... boky jsou z pletiva a činče jsou spokojený a já taky (nikde nelítají bobky, ani písek)... Teď budu dělat novou volieru a jen boky budou děrovaný, záda budou zase dřevo a předek asi plexisklo (kvůli váze)...
-
- Zlatý uživatel